Största missen?
2010-11-18 / 21:42:39 / Allmänt

Hello! Har inte haft ngt kul att blogga om de senaste dagarna så jag har helt enkelt låtit bli, smart va ;)

C mår bra, är så jäkla pigg. Häromdagen fick hon för sig att hon när jag, enligt henne, trycker på lite mycket, ska ställa sig på bakbenen, småstegra och backa samtidig. Hon tyckte nog att hon livade till det riktigt men jag tyckte inte alls att det var riktigt så roligt. Även idag försökte hon liva upp stämningen men det löste sig mycket bättre och fortare idag än igår, thank God! Vart en sväng ute med avrastning på volten. Marken har frusit så det går bara att skritta ute.

Hursom haver. När jag kom hem såg jag på bio programet att HP7 skulle gå idag. Jag gjorde mig iordning och åkte in. Betalar biljett och sätter mig i salongen. Lite konstigt var det ju att dett bara var jag och typ 10 st 50+ are där. En man kommer fram till mig och frågar om inte jag kan sätta mig lite längre fram. Varför då undrar jag och får svaret att "det blir bättre då" nää säger jag, jag vill ju sitta här. Mannen går och jag sitter kvar. Efter ytterligare ngn minut börjar jag ana oråd och går därför ut för att kolla bioprogramet igen, hade jag läst fel eller är Harry Potter plötsligt rikgtigt inne bland silverrävarna? HP skulle gå på tordsagen, den 26e! Hahah vilket miss! Idag skulle tydligen mannen som bad mig att flytta fram läsa "vuxna kärlekshistorier" i biomörkret. Jag bestämde mig för att det nog inte var ngt som lockade mig, bad om mina biljett pengar tillbaka och åkte hem.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: