Nu är det över
2011-01-03 / 14:35:52 / Allmänt

Äntligen är julhelgen över! Summa sumarum har den faktiskt varit helt okey.
Mamma Caroline och jag startade med frukost och paketutdelinge hemma, uppföljt av provspeling av Carros nya kinect spel. Så sjukt roligt!!!  mamma, Caroline, farmor, pappa o jag lunchade sen hemma hos pappa. Delade julklappar, spelade Carolines xbox kinect och drack glögg. Vid 16 tiden bröt vi upp och mamma och jag åkte till stallet. Red på volten, en duktigt C men gud vad kallt det var! Åkte hem och åt en supergod middag, mysa och äta massor av godis framför tv'n.

Självklart kommer det lite bilder på julklappar, när jag har letat upp min kamera, vart var det jag la den förra gången??...


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: