Bakis dag
2010-08-31 / 14:11:38 / Allmänt

Vart en bra dag på jobbet igår. Känndes att jag hade varit hemma en dag o vilat upp mig så att man kommer igen med nya friska tag.

Vart iaf 40 min sen till jobbet, hade fått lite olika starttider men det var lugnt. Vi var ganska många som serverade igår så all uppduk o prepp var redan igång när jag kom ned. Tappada faktiskt lite glas igår, hade tokbrottom och sprang runt med en bricka chanpagne glas och två flaskor champagne när några av glasen bestämmer sig för att inte vara med längre.

Vi vart klara redan innan 23, så då åkte vinet fram. Vi hade verkligen supertrevligt. Vart nog lite för mycket av det goda, jag vinglade nog rätt friskt när jag cyklade hem fram på småtimmarna. Tror att jag var hemma vid 4 tiden. Så blir det när sälskapet är trevligt!!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: