Ny häst!
2010-08-29 / 21:53:23 / Allmänt

Det går bara inte, men snart är det över! Känns så konstigt att inte äga en egen häst och efter att ha varit utan i bara två dagar (!) längtar jag som bara den efter min nya. Som tur är behöver jag inte vänta länge, alla papper skrivs på tisdag!

Har mycket o göra nu. Ny sadel ska passas in, har en dressyrsadel jag tror passar men måste definitivt fixa en ny hoppsadel. Tänkte ringa till Mustang imoron för att ordna en tid.

Eftersom gamla hästen o nya inte har samma strorlek i täcken blir det till att åka o köpa nytt på tisdag, eller nästan, jag fyller år i helgen så jag o mamma åker o tittat så får jag "peka" på det jag tycker om o behöver så får vi se om ngt av det landar hos mig i helgen. Ska bli såååå kul!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: