Tävlingsabstinens!
2010-11-03 / 23:11:48 / Allmänt

Åhh har verkligen tävlingsabstinens, vill ut och tävla nu! Jag vet att det fortarande finns några lätta klasser kvar för i år men jag väntar med att ta ut henne på tävlingsbanorna till nästa år. Vill ge henne lite mer tid och självförtroende. Dessutom vill jag att hon ska vara ngt snäpp över den klassen jag startar henne så att jag inte sätter henne i skiten. De första gångerna ska vara roliga för henne, stärka sjävlförtroendet. Hon kommer få mkt nytt att titta på, nyaljud och mkt folk och hästar runtomkring. Då vill jag ju inte att hennes uppgift är för svår, då åker vi bakåt i utvecklingen vilket inte alls är bra. Så jag får vacker vänta till nästa säsong, väntar väntar väntar....

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: