3
2010-10-26 / 18:28:31 / Allmänt

Blir galen!! Eftersom mitt sim kort gav upp förra veckan ringde jag till 3 frö att få hjälp. Började med att få en puk kod då det stod att det behövdes. När jag har slagit in puk koden typ 1000 ggr konstaterades det att simkortet var döt och inte fungerade. Jag beställde då hem ett nytt, detta var på trosdagen. Fick simkortet i måndags, och ringer då ett speciellt nr för att aktivera det. Fick då reda på att det kan ta upp till 24h innan kortet kunde börja funka. Väntade de 24 timmarna och nu funkar fortfarande inte det j*vla kortet! Ringer 3 som ber mig ta ut simkortet ur telefonen i 10- 15 min o sen prova att starta telefonen igen. Om det inte funkade skulle jag prova en annan telefon. Sagt o gjort förljde deras intruktioner men tror ni kortet funkar??? Nej så klart inte! Ni skickar de ett nytt kort som då kommer om 2 dagar, som sen kommer att ta mins 24h innan jag kan använda. Va fan?! Hur svårt ska det vara att göra ett simkort som fungerar? Jag vill ju kunna använda mitt abonnemang jag betalar en fast agift för i månaden. Nu har det gått 1 vecka och jag kan fortfarande inte använda mitt nr o ingen kan ringa mig. Jäkligt besvärligt kan jag säga. Men förhoppningsvis har jag ett kort som fungerar till på fredag.. På plussidan får man väl säga att 3's kundtjänst är trevlig iaf!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: