Dags att göra natt?
2010-10-13 / 21:08:08 / Allmänt

Idag kände jag det, det omisskänliga tecknet som oundvikligt säger att hösten är här, mina lår frös i ridbyxorna!!
Hösten som den är nu är helt ok, nästan lite fin. Håller det i sig såhär är jag mer än nöjd, så länge vi slipper leran så... Tänk vad skönt det var när hästarna gick utan täcke, idag funderade jag istället på om C behövde tjockar täcke ändå.


Ska ta en dusch, värma värmekudden och se på Greys Anatmoy i soffan med mitt täcke. Varmt och riktigt skönt. Egentligen har jag ju redan sett avsnittet som viasa på 5an men va sjutton, Greys kan man alltid se om!

Imoron blir det jobb på Kastellet, 10.30 - 19.00. Blir troligtvis vila för C imoron, eller så kanske jag tar o linar henne, får se hur pigg jag är imoron efter jobbet.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: