...
2010-10-15 / 00:35:15 / Allmänt

Jag har, just nu, otroligt svårt att somna. Har varit såhär i några månader nu. Jag kan bara inte somna. Problemet är att jag inte kan "stänga av" alla tankar i huvudet. Det snurrar och snurrar, runt runt, och vips så har det gått flera timmar. Någort jag tror, eller hoppas, kan hjälpa mig är att skriva ned mycket av det som finns i huvudet. På det sättet kanske jag får ur mig det som snurrar och kan lättare slappna av i tankarna. Jag skulle verkligen behöva yoga för huvudet, eller yoga är väl egentligen ett sätt att koncentrera sig på att slappna av? Slappna av i kroppen är inga problem men det vore ju skönt om huvudet kunde inse att det hör ihop med kroppen och också slappnade av!

Får väl göra mitt bästa, i sämsta fall får jag väl koncentrera mig på en o samma sak. Då får det nog bli de sköna sommarvädret som precis har tagit slut


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: