Flyttat
2010-10-30 / 17:12:08 / Allmänt

Har hjälpt pappa att flytta hela morgonen. Åkte sen vidare till stallet och tog en skön utetur i det superhärliga vädert. Tog slingan som faktiskt var helt ok i underlag. Brukar vara lite hård annars tycker jag. Red mycket galopp, jobbade som vanligt med att få henne att ta det lite lugnt. Stundtals gick det riktigt bra. Jag själv måste öva på att lätta mer. C drar gärna iväg och lägger sig i handen samtidigt. Lättar jag av är chansen stor att hon drar iväg men det börjar bli bättre. Halvhalterna börjar att gå igenom. Traven vart superfin mot slutet, riktigt riktigt bärig.
Hundarna låg och sov i bilen medan jag red och tyckte nog att dom hade det riktigt bra. Fick nästan dra ut Molly ur bilen när det var dags för att gå en sväng med dom.

Åkte vidare till Arlanda där jag hämtade upp syster, åkte så klart förbi donken på vägen hem. Det satt riktigt bra!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: