God morgon!
2010-10-17 / 12:13:36 / Allmänt

Vart utgång igår efter jobbet. Kom hem, duschade fixade och trixade. Blev en rätt soft outfit igår, ville dansa!
Vita tyg converse, svarta jeans, svart T-shirt med tryck, lockat hår, röda läppar och diskret sotning kring ögonen.

Mötte upp Stinet o Fanny sen vart det Tegel. Riktigt bra musik igår! Vi röjde dansgolv som aldrig förr, Swedish Dance Maffia ;) Jag åkte hem lite tidigare,  drog väl runt halv 3 eftersom jag skulle lämna bilen hos farmor tidigt på morgonen därpå. Åkte såklart förbi Donken, 9 pack Cola o pommes <3 La mig i sängen och såg på film innan jag somnade. Det vill säga min vanliga rutin när jag kommer hem fårn utekväll.

Här kommer två versioner av samma låt som vi röjde till på dansgolvet igår.

Teenage Crime - Adrian Lux


Teenage Crime - Axwell & Henrik B

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: