Häng gas?
2010-10-27 / 19:27:40 / Allmänt

Tog ut C på slingan idag. Hon var så pigg! Hoppa till så fort jag la på skänkel o tyckte att fortast vinner. Mjuk o fin, men man kan säga att det var som att köra MC där gasen hänger sig = häng gas. Tror att hennes gas hade hängt sig lite idag ;) Hon lugnade sig ett tag men när vi kom till galoppen hängde sig gasen igen haha!

Innan jag fick C var hon svår att fånga i hagen. När hon fick syn på personen som skulle hämta henne började hon raskt gå ifrån personen. Jag har valt att ha grimman på henne i hagen o bett alla att ta med ngt gott om de ska hämta henne. Mut -taktiken verkar ha funkat. Nu när hon får syn på mig gnäggar hon o går mot grinden! Söta pollen, vet förstås inte om det är mig eller havrehinken hon gnäggar åt... ;)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: