Härlig dag
2010-10-31 / 22:20:39 / Allmänt

Har haft en slödag idag. Så skönt.

Åkte till stallet imorse och morgonfodrade hästarna, mockade och fixade till de hade ätit upp och släppte ut dom. Det var så dåligt väder att jag valdet att åka hem och komma tillbaka o rida senare. Riktigt rusk väder, dimmigt och småregningt.

Åkte hem och gick o la mig. Små somnade tills jag tydligen somnade till rejelt. Vaknar till och klockan har hunnit bli 13! Carro o jag bestämde oss för att åkta till det nya centrumet för att äta på CG's Pizza. Jag tog Cesarsallad pizzan medan Caroline tog Kebab Pizza. Sjukt god, jag vill aldrig äta ngn annan pizza än CG's! Fortsatte och tog en titt i hästaffären, som jag iof redan hade sätt men va sjutton.

Åkte till stallet och red C på volten. Tränade lite travökningar och skänkelvikning i trav över diagonalen och så galoppfattning i hörnet, avsaktning på halva kortsidan, hitta en bra trav och så skänkelvikning åt andra hållet. Duktiga C var jättefin på slutet.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: