Ingen mer Pontus träning på ett tag
2010-10-26 / 10:30:00 / Allmänt

Har bestämt mig för att inte träna mer för Pontus på ett tag. Förra träningen blev inte så bra. Jag gick från träningen med en riktigt dålig känsla.

C fick gå över topp och blev lite för pressad. Jag tappade helt min ridkänsla o förtroende just då. Vi tränar lite till för andra o återkommer när vi har blivit lite mer stabilare och kommit längre i vår utveckling.

Ska fråga Nettan om hon kan hjälpa mig med markarbetet o lättare hoppning. Har känt henne hur länge som hälst. Har ridit hennes hästar och hon har hjälpt mig med Lennon mkt förut. Nettan är riktigt riktigt bra på häst och har enormt mkt bra o nyttiga övningar. På trosdag ska jag dit med mamma, som ska ha ett pp där, så jag pratar nog med henne då. Vore kanon om vi kunde vara i sthlm då det inte är så populärt att hoppa på nibble. Annars vet jag inte riktigt vart vi ska ta vägen, vår volt är kass nu när det är blött o dåligt väder...

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: