Plugga?
2010-10-15 / 13:06:04 / Allmänt

Anmälningstiden för kurser /utbildningar för vårterminen 2011 gick ut nu den 15e. Jag har sökt sjuksköterske utbildning lite här och var i Sverige. Som förstahands val ligger Sophia hemmet i sthlm sen kommer Ystad och Lund. Känner verkligen att jag behöver se och göra något nytt nu! För ett tag sedan hade jag aldrig ens sökt till någon utbildning då jag skulle behövt flytta längre men nu känns det nästan som att det är något jag borde göra. Komma bort, se något nytt och träffa nya människor låter inte så tokigt i mina öron. Att jag sedan förälskade mig i Skåneland när vi var nere på Falsterbo Horse Show i år är kanske en bidragande faktor...

Nu återstår bara väntan på att få veta om man har kommit in eller inte....Håll tummarna!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: