Snökaos och trasig telefon
2010-10-22 / 23:33:00 / Allmänt

Vaknade vid 9 tiden imorse och tittar ut genom fönstret. Vitt, allt är vitt. Marken och träden är täckta i SNÖ och mer vräker det ned från himlen.

Mormor o Morfar kom o hämtade mig och gav mig skjuts till stallet. Mockade bara o gjorde mat åt C, visste inte om bussarna gick och vågade inte bli "fast" i stallet eftersom jag skulle jobba senare på dagen. Fick skjuts hem igen och hann se nya Greys avsnittet innan jag tog en tidig buss till vaxholm. Vågade inte chansa på att ta den vanliga bussen, man vet ju aldrig med förseningar o så när första snön kommer. Bussen var iaf i tid så jag gick till biblioteket oc hyrde en bok. Blev en Dan Brown bok på engelska. Tog med mig boken o köpte en latte o satte mig på sillis för att mysa samtidigt som jag fördrev tiden tills båten till jobbet skulle gå.

Hade 1 fångarpass idag med SATS, gick riktigt bra, trevliga o glada människor! Efter det åkte alla aktivitetare hem medan jag var kvar ensam på ön o hade ett uppdraget.

Just det, min mobil gick sönder för ngn dag sen så den är inlämnad på reparaton. Hoppas hoppas att lagningen går på garantin, annars lär jag bli ruinerad. Tydligen så lagar man inte en iPhone utan de skickar en ny telefon, vilket då kostar multum.... Aja vi får väl se. Just nu stog det att statusen var typ ; inväntar svar på SWAP garanti, vad nu det betyder?? Just nu har jag alltså ingen telefon alls då mitt simkort har fuckat ur o ett nytt är beställt. Förhoppningsvis landar det i posten imoron annars får jag vänta till på måndag..

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: