Tack och lov för mammor!
2010-10-20 / 00:02:24 / Allmänt

hur skulle jag klara mig utan min fina mamma? Idag kom hon hem sent efter en dag på jobbet och Forever kurs efter det. Hon ser så klart på en gång att jag inte mår så bra. Ner på sängen med ultraljud på ryggen, stretch och massage. Nu känns den faktiskt riktigt okey!

Fina mamma som finns där när vi behöver det. Kramar och tar om hand. Kommer med bra råd och finns med för vägledning och stöttning. Klart vi bråkar o är oense, men hur f*n skulle de funka om du inte fanns där och plocka upp mig när jag är så jäkla envis och inte vill berätta att jag tycker att det är åt helvete. Att det är skitjobbigt att ha en kropp som en 70 åring, att inte orka ta sig upp ur sängen för att jag trots 10 timmars sömn inte har återhämtat mig och okar ta mig upp. Tack för att du finns där för mig och hjälper mig hantera det som jag oftast bara trycker bort och lotsas som att allt är kanon. Tack för att du låter mig veta att det är ok att tycka synd om sig själv ibland.

Fina Fina mamma <3

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: