Trött
2010-10-21 / 02:08:04 / Allmänt

Har vart en riktigt bra dag idag.

Snozade o kom upp ur sängen lite senare än jag tänkt mig men aboslut ingen katastrof. Skrev ut några CV och tog bussen till Vaxholm. Gick till första skolan för att lämna in CV. Expiditionen var stängd så jag fick tag på bitr. Rektor o lämnar mina papper. Jag blir på en gång inbjuden till Rektor och så börjar vi prata. Det hela slutar med att jag får en rundvisning av skolan och de undrar om jag är intresserad av ett heltids vik till december! Självklart sa jag att jag var intresserad o på måndag ska vi höras för att ta ett möte med kvinnan som är lärare för gruppen jag ev. ska jobba med! Så kul!!!

Åkte till stallet o plockade in hästarna o red. Tog slingan idag. Var superskönt att komma ut o få en härlig ridtur. Åkte till jobbet o började vid 16 tiden o kom precis hem nu. Dags att nanna kudde innan jag ska upp till stallet igen innan jag börjar jobba...

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: