Vinterjacka
2010-10-30 / 21:14:29 / Allmänt

Behöver en ny vinter ridjacka. Finns många många fina men en som faller mig särskillt i smaken är denna från Kingsland. Dock känns priset inte alls lockande. Då har jag mycket annat jag kan lägga dom pengarna på istället. Hittade den här på Ellos som jag tyckte var helt ok. För det priset säger inte jag nej iaf!

KL jackan som ligger runt 2700kr finns hos tex. Ryttarstugan

Jacka från Ellos som går loss på hela 399kr

Ytterligare en Kingsland jacka, en av mina favvosar i KL collektrionen vinter 2010. Denna lämar dig runt 2900kr fattigare. Finns bla. hos Classic dressage


Update:
Hittade en till som kanske hamnade högst upp på önskelistan? Från H&M för 299kr. Mer modern jacka som ser ut att funka utmärkt till ridning. Inte så lång så att du sätter dig på den i sadeln, skärpet gör att jackan inte är "ivägen" och så är det skönt med stor krage, hatar när det drar i halsen!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: