Fina fina
2010-09-08 / 22:22:07 / Allmänt



Var lite nervös inför lastningen idag men det kunde inte gått bättre. Cornelia gick rakt in i transporten o stod som ett ljus. Tror att jag ska dra ihop mellanväggen lite, tror att hon hälst åker smalt faktiskt. Tidigare har hon åkt i en transport där man går rakt fram när hon går ur transporten, jag har ju en vanlig transport o ville inte använda fronturlastningen idag så hon skulle få backa ur. När jag började putta på henne för att få henne att backa blev hon jätte förvånad, tittade på mig med blicken " men är du inte klock i huvudet, man går ju inte bakåt när man ska ut!".

Ridningen gick toppen, bettet funkade bättre än väntat! Super nöjd. Kändes bra att hon inte bryr sig om omgivningen heller, lill snuttan är en lite stjärna!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: