Fixaren
2010-09-07 / 23:12:50 / Allmänt

Har varit ledig idag, sjukt skönt! Har passat på att städa ur min garderrob som var helt översvämmad av kläder. Nu äntligen får allt som jag ska ha kvar plats i gradroben o slipper ligga ned vikta i IKEA kassar...

Johanna kom förbi o åt lite lunch med mig innan vi tillsammans åkte till stallet. Red på volten idag i dressyrsadeln. Cornelia hade verkligen växeln i full fart fram idag, tror hon låg kvar lite sedan gårdagens kondis pass på travbanan. Efter ett antal om o men lite protester och en o annan bock gick hon riktigt fint. Imorgon packar jag in henne i transporten och åker till Nibble för att rida i ridhuset. Ska bli super kul! Tänk att man kan se fram emot så små saker när man har unghäst!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: