Morgondagen
2010-09-09 / 00:56:08 / Allmänt

Imorgon blir det stallet på förmiddagen, måste smörja o fixa till mina grejer så vi är fina på träningen på fredag. Tänkte ta en sväng i skogen och leka lite. Får inte glömma att ta med tränset som hänger i garaget så att jag kan sätta på happy mouth bettet och där med slipper byta bett på tränset så fort jag ska rida ut. Hade nämligen inte tänkt rida på nova bettet ute. Eftersom det bettet är så mjukt går det sönder när hästen tuggar lite på det, därför tänkte jag spara bettet lite genom att rida ut på ett annat bett. Dessutom är det ju bra med lite omväxling för hästens mun.

Efter stallet blir det jobb. Har ett aktivitetspass imorgon från 16.00 till ca 19.00. Sen har jag lovat mamma o färga hennes hår. Hoppas hoppas hoppas att jag hinner hem till Idol, har missat de två första avsnitten o vet egentligen inte ens om det går imorgon men man kan ju alltid hoppas!

Nu ska jag krama kudden!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: