Skit
2010-09-12 / 10:18:38 / Allmänt

Skit skit sit. Just nu fungerar ingeting. Inget alls.

Hade en så j*la dålig dag igår. Jobbet gick sjukt segt, småbråkade lite med en kollega, blev sen till stallet och mitt insläpp. Det första som händer när jag sätter foten i stallet är att jag får höra med en arg röst "Victoria, du får inte ta in hästarna såhär sent!" Men va fan tror du, att jag kommer sent till stallet med flit? Att hästarna var ute 1,5 tim extra tycker jag dessutom inte är ett världsproblem. Jag jobbar på en ö och går inte mina gäster kommer jag inte där ifrån. Dessutom hade de lämnat min häst ute ensam, hon hade blivit lite upprörd och sprungit. Och helt plötsligt är det tydligen mitt fel?? Vi har ju regeln "lämna aldrig en häst ensam i en hage" för att det inte ska hända. De som tog ut de andra hästarna ur den hagen borde alltså ha tagit in min häst och då hade vi inte ens haft ett problem.
Åhhhhh!!! Ville bara komma till stallet lugna ned med och mysa med pållen men så blev det inte, gjorde de nödvändiga åkte hem o såg på tv hela kvällen.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: